Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu
Chudíčková, Marie
Účelem této bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti vybraného ateliéru za pomocí SEO nástrojů. Náplní práce je kompletní transformace současné webové prezentace, následná optimalizace pro vyhledávače a využití online propagace pomocí PPC kampaně či sociálních sítí. Na závěr byla zhodnocena efektivita těchto činností a doporučeny návrhy pro budoucí využití.
Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3
Lecián, Michal ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kompletně nové firemní webové stránky s odstraněním nedostatků zjištěných v původní verzi pomocí dotazníkového šetření. Tyto stránky by měly přilákat více nových zákazníků, díky čemuž dojde ke zvýšení povědomí o firmě. Na začátku této práce je popsán jazyk HTML a CSS a nově přijaté elementy a vlastnosti, aby čtenář pochopil jejich následné použití v praktické části práce. V další části již přecházím k samostatnému popisu procesu redesignu webových stránek, který je popsán tak, jak jsem postupoval. Stránky byly vytvořeny ve 2 verzích -- podle starších standardů HTML 4.01 a CSS2 a nových HTML5 a CSS3 standardů, aby čtenář zjistil, jak se tvořily stránky dříve a dnes, a co tedy nově přijaté standardy přináší. Následuje popis struktury webu s technickým řešením vybraných stránek. Další popsanou částí je analýza konkurence, ve které zkoumám podle předem stanovených kritérií silné a slabé stránky konkurence. V poslední uvedené kapitole jsem se zaměřil na popis mnou vytvořené reklamní kampaně v nástroji Google AdWords, díky čemuž se zobrazují stránky na horních pozicích vyhledávače Google a mohou tak přilákat více nových návštěvníků. Je také dosaženo lepších přirozených pozic díky použití SEO technik při nové tvorbě stránek.
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Neugebauer, Josef ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a hodnotím účinnost kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.